Τριαντάφυλλος Βασίλης

Παιδαγωγός – Προπονητής Καράτε & Προπονητής Καράτε Ειδικής Αγωγής

Πιστοποιημένος Προπονητής καράτε από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Αρ. αδείας: 245561)

  • Πιστοποιημένος Προπονητής καράτε από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Αρ. αδείας: 245561) . Το παρόν πτυχίο προπονητού του καράτε  της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού μού παρέχει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και με κατοχυρώνει παρέχοντας μου τα εχέγγυα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την ορθή  και νομότυπη  διδασκαλία μου.
  • Μέλος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε (ΕΛΟΚ με αριθμό μητρώου843).
  • Κάτοχος διπλώματος της (ΕΛΟΚ) Ελληνικής ομοσπονδίας Καράτε με βαθμό 3ου
  • Κάτοχος διπλώματος του Ιαπωνικού Καράτε Shito kai με βαθμό 2ου (Νο: W.S.311-20001).
  • Κάτοχος διπλώματος (ISO) International Shito ryu organization με βαθμό 4ου (με Registration No:262)
  • Κάτοχος διπλώματος 1ου Dan Kudo
VASILIS TRIANTAFYLLOS KARATE INSTRUCTOR DIALLOS
 
  • Κάτοχος διπλώματος Προπονητού της παγκόσμιας ομοσπονδίας καράτε (WKF) World Karate Federation ως πιστοποιημένος προπονητής καράτε της παγκόσμιας ομοσπονδίας, με αριθμό διπλώματος (Certificate Number000/ACRC).
  • Κάτοχος διπλώματος του Ελληνικού Shito kai καράτε με βαθμό 2ου
  • Πανελλήνιος πρωταθλητής Shito kai (1997 – 1998 – 1999 – 2000 – 2002 – 2003 – 2005).
  • Μέλος της Εθνικής ομάδας Shito kai (1997 – 2006).
  • Πολυάριθμες συμμετοχές και διακρίσεις τόσο σε Πανελλήνια πρωταθλήματα όσο και σε Πανευρωπαϊκά και Παγκόσμια πρωταθλήματα από το (1994 – 2008).
  • Κάτοχος διπλώματος πρώτων βοηθειών.
  • Κάτοχος διπλώματος αυτοάμυνας ISDO (International self defence organization) με εγκεκριμένο καταστατικό δυνάμει της1942/10 αποφάσεως του μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών και με Α/Α καταχώρησης 798 (ΟΜ). Η πιστοποίηση του φέρει αριθμό πρωτοκόλλου 1435.
  • KUDO National area Instructor με αριθμό διπλώματος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας KUDO (2328 F-1169).

Σεμινάρια:  

 
  • 2002: Σεμινάριο «Αναγνώριση – ανάπτυξη – έκφραση συναισθημάτων».
  • 2002: Σεμινάριο «Διαχείριση Παιδικών κρίσεων & συγκρούσεων».
  • 2003: Σεμινάριο ψυχολογίας με θέμα το παιδί.
  • 2003: Σεμινάριο «Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη και παρέμβαση του δασκάλου».
  • 2004: Σεμινάριο με θέμα «Πρώτες Βοήθειες στο Σχολείο».
  • 2004: Σεμινάριο Μαθησιακές δυσκολίες.
  • 2004: Σεμινάριο «Ψυχολογία βρέφους και παιδιού προσχολικής ηλικίας».
  • 2005: Σεμινάριο «Ψυχολογία των παιδιών ηλικίας 0-6 ετών».
  • 2005: Σεμινάριο «Στάδια Παιδικής Ανάπτυξης» (Πώς αντιλαμβάνεται και πώς αντιδρά το παιδί σε ερεθίσματα).
  • 2006: Σεμινάριο «Η Κοινωνικοποίηση στην Προσχολική ηλικία και η προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο».
  • 2006: Σεμινάριο «Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία».
  • 2006: Σεμινάριο «Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές».
  • 2006: Σεμινάριο «Ανάπτυξη σε κινητικό επίπεδο και τη διαμόρφωση των δεξιοτήτων μέσα από το παιχνίδι».
  • 2008: Σεμινάριο αυτοάμυνας – αυτοπροστασίας.                       
  • 2009: Σεμινάριο Καράτε από τον Ιάπωνα δάσκαλο του  (Shito kai) Genzo Iwata 8 DAN.
  • 2010: Σεμινάριο διαιτησίας (ΕΛΟΚ) Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε.
  • 2011: Σεμινάριο «Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες».
  • 2012: Σεμινάριο παρακολούθησης Πρώτων  Βοηθειών.
  • 2012-2013: 4ο Ετήσιο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Θέμα: «Από τη Θεωρία στην Πράξη με Έμφαση στην Πρακτική Εξάσκηση και στον σχεδιασμό Προγράμματος Παρέμβασης & Υποστήριξης. Ακαδημαϊκό Έτος 2012-2013».
  • 2013: Σεμινάριο με θέμα: Παιδί και Διατροφή.
  • 2013: Σεμινάριο «Προβληματική συμπεριφορά των παιδιών» (κατανόηση και αντιμετώπισή της).
  • 2014: Σεμινάριο “Πρώιμες δεξιότητες παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές”.
  • 2014: Σεμινάριο “Χαρισματικά παιδιά και η αντιμετώπιση τους”.
  • 2015: Σεμινάριο “Όρια και κανόνες στην προσχολική ηλικία”.
  • 2015: Σεμινάριο παρακολούθησης Πρώτων Βοηθειών  (Καρδιαναπνευστική αναζωογόνηση).
  • 2015: Σεμινάριο Χαμηλή αυτοεκτίμηση.
  • 2015: Σεμινάριο «Ο ρόλος της σωστής διατροφής για παιδιά προσχολικής ηλικίας».
  • 2015:_Σεμινάριο «Διαταραχές αυτιστικού φάσματος μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας».
  • 2016: Σεμινάριο «Ενίσχυση της παιδικής αυτοπεποίθησης».
  • 2016: Σεμινάριο «Σχολικός Εκφοβισμός».
  • 2016: Σεμινάριο διαιτησίας (ΕΛ.Ο.Κ) Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε.
  • 2017: Πρακτικές αυτοάμυνας μέσω τεχνικών ΜΜΑ.
  • 2017: Σεμινάριο «Πρώτων βοηθειών – Παιδιατρικές πρώτες βοήθειες».
  • 2017: Σεμινάριο «Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος».
  • 2017: Σεμινάριο Αγωνιστικής τακτικής και φυσικής κατάστασης.
  • 2018: Σεμινάριο διαιτησίας (ΕΛ.Ο.Κ) Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε.
  • 2018: Σεμινάριο Ψυχολογίας και διατροφολογίας αθλητών.
  • 2018: Τεχνικό Σεμινάριο KUDO στο Λουτράκι από τον ιδρυτή του KUDO Takashi Azuma (10ο Dan).
  • 2018: Σεμινάριο «Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ».
  • 2018: Σεμινάριο «Όρια και η θέσπιση κανόνων στα Παιδιά».
  • 2018: Σεμινάριο Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), Νοητική καθυστέρηση και πολλαπλές αναπηρίες.
  • 2019: Τεχνικό Σεμινάριο Kata στο Σχηματάρι από τον Πρόεδρο της τεχνικής επιτροπής της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε (ΕΛ.Ο.Κ.) και αρχηγό του Shito Ryu Ελλάδος sensei Χονδροματίδη Παναγιώτη.
  • 2019: Σεμινάριο διατροφής «Σωστές καθημερινές συνήθειες διατροφής και ανάπαυσης του παιδιού».
  • 2019: Σεμινάριο «Συναισθηματική νοημοσύνη του παιδιού» (Η σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης του παιδιού, Βελτίωση της επικοινωνίας – τρόποι επικοινωνίας, Οι έννοιες της κοινωνικής & συναισθηματικής αγωγής, Προαγωγή ψυχικής υγείας του παιδιού).
  • 2021: Διαδικτυακό Σεμινάριο για Παιδιά: Θέμα: Ατυχήματα (Υπό την αιγίδα του ΙΣΑ).
  • 2021: Διαδικτυακό Σεμινάριο: Α Κύκλος Διαδικτυακών Σεμιναρίων Επιμόρφωσης Αθλητικών Στελεχών, που διοργανώθηκαν από το Υπουργείο Πολιτισμού &  Αθλητισμού, τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, το Ολυμπιακό Κέντρο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και ειδικότερα το τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, μέσω του Εργαστηρίου Οργάνωσης Διοίκησης Υπηρεσιών & Ποιότητα ζωής (iSportManagment  LAB).
  • 2022: Σεμινάριο Πρώτων βοηθειών (Βασική υποστήριξη & επείγουσες παιδιατρικές πρώτες βοήθειες & ΑΜΕΑ.
  • 2022: Σεμινάριο Sport Managment – Marketing (Διοργάνωση μεγάλων αθλητικών γεγονότων).
  • 2022: Σεμινάριο Sport Managment – Marketing (Ο αναπτυξιακός ρόλος των Αθλητικών Ομοσπονδιών και Αθλητικών Οργάνων).
  • 2022: Σεμινάριο Παιδί / Έφηβος, στρες και παχυσαρκία. Ο καταλυτικός ρόλος της επιστήμης της Άσκησης και του τρόπου ζωής (Η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων & το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Υγείας, Μητέρας Παιδιού & Ιατρικής Ακριβείας.

Ειδική Κατάρτιση:


Κατάρτιση στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση ατόμων με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (410 ώρες). Η πρακτική μου άσκηση έγινε στο 10ο Ειδικό σχολείο Μαρασλείου στο Κολωνάκι την περίοδο 2013-2014 (150 ώρες). Από το 2014 μέχρι και σήμερα διδάσκω το άθλημα του καράτε σε παιδιά ειδικής αγωγής προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους.

Πιστοποιημένη εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή:

  1. Σύγχρονες τάσεις στην ειδική εκπαίδευση
  2. Πρώιμη Παρέμβαση & Σχολική ετοιμότητα
  3. Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
  4. Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση
  5. Νοητική υστέρηση
  6. Μαθησιακές Δυσκολίες
  7. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα
  8. Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης
  9. Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική Ηλικία
  10. Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)
  11. Προβλήματα λόγου και ομιλίας
  12. Νέες Τεχνολογίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  13. Χαρακτηριστικά μαθητών που διακρίθηκαν σε μαθηματικούς διαγωνισμούς
  14. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός ατόμων με αναπηρία
  15. Ενσωμάτωση μουσικών δραστηριοτήτων στην εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία
  16. Γενετικά και κληρονομικά Νοσήματα

Ειδική Αγωγή και Νέες Τεχνολογίες:


  1. Ανάγκες μαθητών ειδικής αγωγής.
  2. Αναγκαιότητα διαφοροποιημένης διδασκαλίας και διαφοροποίησης προγραμμάτων σπουδών.
  3. Νομοθεσία για την Ειδική Αγωγή.
  4. Ιδιαιτερότητες μαθητών με ειδικές ανάγκες.
  5. Προβλήματα συμπεριφοράς.
  6. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα.
  7. Αυτισμός.
  8. Νοητική Αναπηρία.
  9. Χαρισματικά παιδιά και εκπαίδευση.
  10. Προτάσεις και Δραστηριότητες για τη διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Από το 2011 μέχρι και σήμερα παράλληλα με τον Αθλητικό σύλλογο διδάσκω καράτε σε πολλά ιδιωτικά σχολεία και παιδικούς σταθμούς στην Αττική.

Μερικά από αυτά είναι:


  1. EMEDOF(Ελληνογαλλικός Παιδικός Σταθμός στον Άλιμο) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ)
  2. LECEE FRANCO – HELLENIQUE(Ελληνογαλλικό Σχολείο στην Αγ. Παρασκευή) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ)
  3. ΦΩΛΙΤΣΑ(Παιδικός Σταθμός στη Νέα Σμύρνη) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ)
  4. ΦΕΓΓΑΡΟΣΤΡΑΤΑ(Παιδικός Σταθμός στο Παλαιό Φάληρο) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ)
  5. ΝΗΠΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ(Παιδικός Σταθμός στην Φιλοθέη) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ)
  6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ(Σχολείο στον Κορυδαλλό) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ)
  7. NANCY’S KINDERLAND(Παιδικός Σταθμός στα Βριλήσσια) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ)
  8. ΤΟ ΠΑΛΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ(Παιδικός Σταθμός στο Παλαιό Φάληρο) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ)
  9. Η ΕΠΑΥΛΙΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΡΓΩΝ(Παιδικός Σταθμός στην Κηφισιά) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ)
  10. ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ(Παιδικός Σταθμός στους Θρακομακεδόνες) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ)
  11. Η ΜΙΚΡΗ ΧΡΥΣΑΛΛΙΔΑ(Παιδικός Σταθμός στην Αργυρούπολη) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ)
  12. ΟΙ ΑΓΡΙΟΚΥΚΝΟΙ(Παιδικός Σταθμός στα Βριλήσσια) (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ)